laupäev, 19. aprill 2014

Sünnipäev

Pikalt juba kardetud päev jõudis varsti kohale-sünnipäev. Uus koht ju, teine pere ja pole oma kalleid sõpru, kuid tegelikult tuli päev oodatust toredam. Hommikul kui ärkasin olid Eesti vanemad mulle skype videosõnumi saatnud. Tuli kohe täitsa kodune tunne. Pisut hiljem tulid hostvanemad tuppa, soovisid õnne, kallistasid ja andsid kingid üle. Koolis sooviti õnne, mõndades tundides lauldi, sain mõne kingi ka ja inglise keele õps tõi šokolaadi tordi mulle :D :D yumyum. Pärast läksin Rosarioga(Tšiili võp) linna, käisime turu moodi asjal ja lõpuks läksime purjetama :). U kell 8.30 pm jõudsin lõpuks koju ja ss avastasin kirja vanaemalt ja empsilt. Nii tore!!! Kui õhtul oma toas hakkasin kõiki facebooki õnnesoove lugema hakkasid pisarad jooksma ja päris pikalt kohe. Lihtsalt sain aru, et mul on 3 super kallist perekonda ja palju palju sõpru, kes on üle maaima laiali ja nad kõik on mulle meeletult kallid. Sünnipäev on lihtsalt see päev, kus tulen kõigile korraga meelde, ja ss saan aru, kui palju ma neid kõik igatsen.








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar