esmaspäev, 30. juuni 2014

Pere ja muu elu

 Perevahetus-minu kõige suurem hirm siia tulles oligi see ja praegu olen selle protsessi poole peal. Seega eelmine nädal kolisin oma vahetusperest välja ja praegu elan oma tugiisikuga. Kõiki põhjuseid siia kirjutama ei hakka, kuna see pole lihtsalt sobiv koht, aga lühidalt öeldes polnud ma enam õnnelik seal. Tugiisik on mul hästi tore ja praegu lähevad asjad aina paremaks. Kuna kool on mul super ja 1 parimaid asju mu vahetusaasta juures, siis jõudsime tugiisiku ja YFUga kokkuleppele, et kooli vahetama ma ei pea. Sellega läks muidugi pere leidmine raskemaks. Aga nüüdseks on mul vist uus pere olemas, ja kui kõik hästi läheb peaksin sinna 23 juuli sisse kolima :) 
 Üritan olla hästi positiivne ja võtta kõike võimalikult hästi vastu, sest leian, et igal asjal on mingi põhjus, miks just nii läheb. Ja kool ning kõik sõbrad on hästi toetavad ja üritavad aidata nii, kuidas saavad :)
  Elu on tegelikult üpriski ilus siin, sest üritan nautida igat pisematki asja ning seetõttu leidub palju asju, mille üle õnnelik olla. Kool on super!! Iga hommik ärkan rõõmsalt üles ja tahan kooli minna! See parim tunne, sest nagu mu Eesti sõbrad teavad, ega ma just igapäev Eestis õigeks ajaks kooli ei jõudnud ja see polnud just mu lemmik koht. Siin on kõik just vastupidi. Kui kooli ei saa minna, siis olen pigem kurb. Õhkkond on seal lihtsalt väga mõnus ja ma võtan muidugi kõige toredamaid aineid/tunde ning inimesed seal on parimad. See muidugi ka kuna kõik suhteliselt uus veel mulle ja sellest pole veel tüütu rutiin saanud. 


 Eelmine nädalavahetus käisin ma Jazminil(Paraguay) külas ja läksime mu esimest rugby mängu vaatama. Väga lahe oli, sest meil olid super kohad ja seda mängu oli isegi huvitav vaadata ning nende sõnul oli see väga hea mäng :D :D Pühapäeval sõitis ta tagasi oma koju Paraguaysse :( :( :(






 Selle printsessi Yui sünnipäev oli kunagi :D Ta sõitis laupäeval tagasi Jaapanisse :( :( :(


 Vahepeal olen veel 2 korda sleepoveril käinud :D
 Sain selle kaunitari endale 2 nädalat tagasi. Niiii kohutavalt õnnelik olen selle üle, kuna seda pilli olen tahtnud 10  aastat mängida ja nüüd mul lõpuks ometi võimalus ka :D :D Teeb tuju kohutavalt heaks!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar