pühapäev, 26. oktoober 2014

The spirit of adventure

16-25 oktoober veetsin need kümme päeva ühes suures purjelaevas. Selle asja nimi on The spirit of adventure. Üks super super imeline kogemus. Igapäev oli hommiku äratus 6.30 ja siis kohe merre hüppamine. See oli küll külm, aga äratas väga hästi ülesse. Edasi saime hommikust süüa ja siis hakkas laeva puhastamine, Iga hommik u tund aega koristasime ja pesime laeva. Pärast seda seadsime purjed ülesse ja purjetasime tsipa. Vaba aega meil ei olnud, sest pidevalt olime tegevuses, ja kui ka mingi vabam hetk saabus, siis korraldati meile kohe mingid mängud.
 Nende kümne päeva jooksul käisime paar korda rannas, purjetasime väikeste purjepaatidega, ronisime laeva masti, nägime delfiine ja vaala, koristasime ühte randa, ujusime, ronisime mäe otsa, tegime lõkkeõhtu, sõitsime kummipaatidega, mängisime igast grupimänge, tutvusime uut inimestega, sõime ja naersime palju palju. :D
 Eelviimane päev oli trainee day ehk me saime terve laeva enda päralt ja valisime enda seest välja kapteni ja muud crew liikmed ja purjetasime täitsa ise. väga lahe ja hea kogemus oli. päris vinge oli nii kalli ja uhke laeva üle vastutav olla.
Üks video ka meie super kogemusest ;D https://www.youtube.com/watch?v=XMIwPammfi8&feature=share

Meid jagati gruppidesse ja minu grupis olid Kaira, Alex, Harry, Tony, Kes, Maike, Michelle ja meie grupi juht Teddy.

Teddy jooniseid tegemas meile :D

Esimene päev
 Meie grupp
 Auckland

Harry( kõige naljakam inimene keda kunagi kohanud olen) michelle ja Kaira

Kogunemine
 Nick(Kapteni parem käsi vms) ja Sue(Kokk)

Teddy ;D

Kiikusime laevast vette ;D

Lõkke õhtu

Matkamine

Kõige ilusam koht, kus ma kunagi oma elus käinud olen