esmaspäev, 24. juuni 2013

Lõpuks kohal

Sain mõned tunnid rahulikult magada ja siis läksin kella 04.45 lennujaama. Peale pere olid tulnud saatma mind mu kõige kallimad poisid: Jaan, Krister ja Joel. Sain nendega kuni 05.30-ni rääkida ja siis võtsin suuna lennukile. Tallinnas ja Helsingis oli kõik lendude ja muu sellisega korras, aga kui Londonisse jõudsin suutsin 3 korda ära eksida :D. Kõigepealt tegin poolele lennujaamale 2 ringi peale, millelpeale sain aru, et ma ei saa aru, kus olen. umbes 10 inimese juhendamisel jõudsin lennujaama keskele sisse, kust oli vaja nüüd välja otsida õige värav. Vaatasin siis tabelist, et Miami ja hakkasin sinnapoole liikuma. Ennem oli muidugi vaja poest ka läbi käia ja, kui lõpuks kella vaatasin hakkas järsku väga kiire. Jookin ühest lennujaama otsast teise. Minu üllatuseks oli seal alles suur rivi. Olles u 15 minta seal seisnud, tuli minu kord näidata oma piletit. Ja üllatus üllatus vale koht. See oli teise lennufirma lend. Saadti mind siis ruttu infopunkti ja sealt edasi öeldi mulle kuhu väravasse minna. See oli muidugi teiselpool lennujaama. Sain ss jälle joosta. Õnneks maha ei jäänud, oli isegi aega veel seal pisut istuda. Sealt edasi Miamisse ja siis Quitosse. Quitos ei saanud pilvede pärast maanduda ja seetõttu läks lend u pooleteist tunni pärast pikemaks. Lõpuks jõudsin Eesti aja järgi kell 07.00 kohale. Pisut väsitav oli, aga nüüd on kõik korras.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar