esmaspäev, 24. juuni 2013

Pere

Miamist Quitosse lennates nägin ma vist oma elu kõige lahedamat vaadet. Esiteks oli täiskuu ja meie lennuki all olid tohutud pilved, mille sees lõi äikest. See oli tohutult ilus. Proovisin seda ka filmida, aga videol vaid must pilt.
Perest ka. Pere on super. Õde Maria(13), vend Marsela(15), Ema ja Isa. Kõik on nii sõbralikud ja hoolivad. Aga YFU muidugi suutis, sellega, et see tegelt polnud minu pere vaid Anna-Mari oma, kes ka Eestist ja tal on minu algne pere. Kuid peresid otsustasime mitte vahetada, sest kõik on korras ja saame praegu hästi läbi. Arvan, et nad parimad keda oleksin üldse tahtnud. Tuba on mul ka eraldi(sain venna toa endale). Ja kutsu on ka veel. Ta väga sarnane minu koeraga Tallinas.
Ema räägib ainult hispaania keelt ja taga homikul kahekesi olles sain oma üllatuseks peaaegu kõigest aru, ainult vastata on raske. Isa räägib muga ka hispaania keeles, aga õe vennaga räägin inglise keeles.
Vaade köögi aknast on ka imeline. Panen varsti pilte ka, siis kui oma arvuti laadijale olen kuskilt õige otsa saanud. Praegu sai vist kõik räägitud.

1 kommentaar: