esmaspäev, 3. veebruar 2014

Esimene koolipäev!

Täna jõudis kohale see kaua oodatud ja kardetud esimene koolipäev. Ammu on käinud juba mõtted, et kas essal koolipäeval tuleb muga keegi üldse rääkima, kas inimesed on kurjad või sõbralikud, kas leian kellegi kellega koos olla või istun lõuna ajal üksi lauas. Õnneks aga läksid kõik asjad ilust. Kõigepealt leiti mulle buddy. Ta nimi oli Lucy. Hästi sõbralik ja tore tüdruk ja tänu kellele tunnen ma nüüd koolis inimesi ega pea kuskil üksi olema.
 Seal koolis on nagu erinevad majad(meenutab mulle ameerika filme), mina olen lillas majas. Ja iga maja koosneb 9-13 klassi inimestest. Kokku on igas majas u 300 inimest. Ja tänane hommk algas kõikidel oma maja koosolekuga. Meie oma oli suures saalis ja sisse mindi rivides nagu mingis sõjalaagris :D kõik see suur saalitäis rahvast oli täiesti vait kogu aeg. Meile räägiti veitsa mingit infot, siis laulsime oma maja hümni vms ja ss tutvustati mind kõigi selle rahva ees. See oli veits lamp mu arust. Öeldi mu nimi ja kust ma pärit olen, siis tõusin püsti ja nad kõik vaatasid mind ning plaksutasid. :D sain tähelepanu veitsa haha. Edasi käisin Lucyga tema tundides ja neljapäevast hakkan käima oma tundides, milleks on:
1) Inglise kirjanus
2) Inglise keel
3) kehaline (kus lähme mägironima ja kanuudega sõitma)
4) kokandus
5) Mata
6) õppimise tund
 Eile käisin ka korra koolis, siis tutvusin õpetajate, dire ja muude tähtsate inimestega, kes kõik olid hästi sõbralikud. Hiljem käisime hostemaga jalutamas.
 Pühapäeva lõunal käisime Aimee (hostõe) sõpradega ühe jõe/allika/oja juures. See oli hästi sügav ja suht külm niiet mina ja Aimee ujuma ei läinud. Ta sõbrad aga hüppasid küll ja see nägi päris lahe välja, kuna nad läksid nagu väikestest waterfall-idest alla ja hüppasid suurte kivide otsast vette. Ükspäev tahan ka seda teha.
 Eesti ja Uus-Meremaa koole võrdlen pisut hiljem, kui olen kooli veitsa rohkem sisse elanud.
 Seal nad ujusid

 Suured puud või nii

 Mu super mega kuum koolivorm



4 kommentaari: