pühapäev, 23. veebruar 2014

Kehaline

Mõtlesin, et pühendan ühe oma postituse kehalisele. Siit see nüüd tuleb :). See n-ö lahe kehaline, mis mul pidi olema osutus hoopis teistsuguseks. Enne mu esimest tundi, kui mu sõbrad kuulsin, et võtsin selle aine suutsid nad mulle ainult rääkida, kui hull ja raske see trenn on, kuid kuna mu sõbrad pole just kõige sportlikumad, ss mõtlesin et äkki nad ikka liialdavad veitsa. Jõudsin lõpuks tundi ja pidime kohe alguses sörkima u 10 minta. Täitsa normaalne tundus, niikaua kuni jõudsime mäeni. Ja siis pidime jookma u 35 minta sellest mäest üles ja alla. Aga JOOKSMA, mitte sörkima või kõndima. Õpetajal on kaasas 1 kell ja kui sa enam ei jaksa, siis sa võid seda kella tinistada. See tähendab, et pead ka oma kehalise teise aine vastu vahetama. Ja kui sa peaksid juhuslikult kõndima jooksmise asemel, ss õpetaja tinistab ise seda kella sinu eest. Aga see jooksmine üles alla oli tõsiselt raske. Aga miks ma siis ainet ära ei vaheta? Lihtsalt sellepärastkuna inimesed on seal üli mega vinged. Kõik räigelt toetavad ja elavad kaasa jne. See teeb kõik lihtsalt mitu korda krergemaks+tegelt on vaja trenni ka teha+ pärast treeningut on mega hea tunne :D. aa meie keka rühmas on u 23 poissi ja 4 tüdrukut :D :D
 Järgmine päev oli jälle see kehaline. Õues sadas vihma ja oli üldse päris kole ilm. Lootsin, et äkki on õps mõistlik, aga EI. Läksime jälle mäele ja pidime veel kiiremini jooksma. Ning kui talle tundus, et jooksed liiga aeglaslt ss tinistab kella sulle.
 Järgmine kehaline oli reedel, sõbrapäeval. Tegime alguses jälle sörki ja suundsime mäe poole. Kui olime mäe all hakkas õpetaja rääkima: "Kas keegi tahab kella tinistada?" Õpilased on kõik vait ja valmis jooksma. Õ:"Korrake minu järel tere hommikust mägi." Õpilased:" Tere hommikust mägi." Õ:" Head sõbrapäeva mägi!" Õpilased:" Head sõbrapäeva mägi!" Õ:" Näeme järgmisel nädalal mägi!" Õpilased:" Näeme järgmisel nädalal mägi!" (See nägi kõik väga koomiline välja) Ja ss läksime tagasi kooli ja mängisime võrku. Kõik olid mega õnnelikud ja kordasid parim sõbrapäeva kink üldse! :D
 Järgmine nädal läksime staadionile jooksma. Jooksime 6 suurt staadioni ringi ja pidime seda jooksma 12.30 mintaga (See pidavat olema sõjaväe naiste aeg ja meie peame ka olema ss selleks suutelised ju) ja kui läheb pikemaks ss ta tinistab kella. Õnneks kõik said hakkama aga see raske ja kui olime selle ära teind lasi ta meil u 4 minta puhata ja pidime selle uuesti jooksma. Mainin, et õues oli tapvalt palav ka.
 Teisipäeval jooksime võimlas edasi tagasi 310 korda 40 minta jooksul. See vaikselt juba tapab kuna suht suur koormus, aga kuna ma olen tubli ja tugev, siis pean vastu ja saan tugevaks ja ei tule ära :) :). Lihtsalt mainin, et see õpetaja meeldib mulle iga päevaga aina vähem :D


2 kommentaari:

  1. Kui ma seda lugesin,mõtlesin, et meil võiks sa olla siin sellised. Siis ei peaks ma pea kaks tundi trenni sõitma :)

    VastaKustuta