laupäev, 1. veebruar 2014

Kohal!!

Olen nüüd kohale jõudnud ja esmamulje on kõigest super. Maja ja koht on väga ilusad, pere väga tore ja sõbralik. Lennusõidud olid väga pikad ja väsitavad. Õnneks Hong-Kongist Aucklandi suutsin ma lennukis u 6 tundi magada, mis on super :D :D Lennujaama tulid hostema, hostisa ja tugiisik vastu. Sai kõiki kallistatud ja siis sõitsime läbi linna koju u 30 minta. Jõudsin u 3 koju, siis rääkisime niisama juttu, tutvusime üksteisega ja näidati mulle ümbrust. umbes 6 ajal jõudis hostõde ka koju. Pidasin kella 20.00 ni välja ja vajusin siis sügavasse unne :D. Täna hommikul käisime korra linnas ja ostsime paar vajalikku asja. Hiljem näitas hostisa veel Rotorua ümbrust, ilusamaid kohti ja käisime koolist ka läbi. Koolis on mingi 10 maja, nii et esimestel päevadel suudan kindlalt 100 korda ära eksida :). Nüüd olen kodus koos hostema ja hostõega, sest hostisa läks töö pärast Aucklandi.
 Loodus on siin imeline. Vaade, mis aknast on nagu mingi maal, üli super lihtsalt. Ja mu 2 koera on ka kõige nunnumad lihtsalt.














2 kommentaari: